POCZTA GŁOSOWA +48 661 971 971

 

FAQ

Kto może zgłaszać informacje?
Informacje mogą przekazywać osoby powyżej 16 roku życia za pomocą telefonu komórkowego z identyfikowalnym numerem.

Jakie informacje można przekazywać?
Lista jest długa, ale do podstawowych tematów należą:

interwencje – (awarie, dziury w drogach, porządek etc.)
wypadki i kolizje
zaproszenia na wydarzenia kulturalne i społeczne
komentarze do miejskich wydarzeń

Jakich informacji nie publikujemy?
Ze względów formalnych zastrzegamy sobie prawo do nieopublikowania informacji bez podania przyczyny, ale w szczególności gdy nagrana wiadomość:

zawiera treści komercyjne
może naruszyć dobro osób trzecich
zawiera agitację (polityczną, namawia do głosowania w plebiscytach, BO etc.)
jest nieczytelna, niezrozumiała
zawiera wulgaryzmy

Ile trzeba czekać na emisję nagrania?
To zależy od pory nagrania oraz ilości nagrań. Staramy się, żeby wiadomości od słuchaczy były nadawane na bieżąco. Nagrania słuchaczy nadajemy tuż po wiadomościach ok. 20 minuty po pełnej godzinie od pn do pt od 6:15 do 18:15, a w weekendy od 8:15 do 14:15.

Jak długie może być nagranie.
Prosimy o pozostawianie wiadomości nie przekraczających 45 s. Dłuższe nagrania mogą być edytowane.

Jaki jest koszt nadania komunikatu?
Usługa jest bezpłatna. Jedyny koszt to koszt połączenia zgodny z cennikiem Twojego operatora.

Dokonanie nagrania na Poczcie Głosowej jest równoznaczne z akceptowanie powyższego regulaminu.

Skip to content